18 snart 20

kate_moss.png kate_moss image by sue21_01
Img:http://media.photobucket.com/image/Kate%20moss/sue21_01/kate_moss.png

Helt plötsligt känner jag mig typ tre, två år äldre. Jag umgås med folk som är minst ett år äldre, om inte mer.
Folk som är född 89, 87, och någon därimellan och så 84. Det är helt sjukt, men nu spelar åldern ingen roll längre. Jag kan diskutera plugg med folk i min klass som är 40, och bestämma fika träffar med utbytesstudenter från Tyskland, och vara överlycklig för att gymnasietiden är över. 

Ibland kommer jag på mig själv med att jag är 18 och inte 20, helvete tänker jag. Om drygt 1 år och 2 månader är jag där. Men gud vad jag är nöjd endå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0