Världen är så elak mot mig idag

Vilken hääärlig dag. NAAAAAT
Har visserligen fått saker gjort:
- dvs. sprungit (omotiverad men det skedde)
- Handlat mat (iförd träningskläder och svett, samt världens fetaste sportbag på det)
- Skrivit klart mitt engelska arbete (1 h arbete och sen sååå)
- Pratat i telefon i cirka 1 h

Tröttheten är dessutom påtaglig och jag tror fan jag håller på att bli sjuk, så därför dricker jag nu äcklig kopp te. Självklart fanns det bara äckelsmaken "kvällsro" kvar, och självklart blir jag socialtberonde en dag som denna med.

Men kvällen är inte slut ännu, så efter att jag diskat och lyssnat på feta låtar med crookers, ska jag plugga lite samhäll och slutligen sova.

Dags att ladda för morgondagen, peppeppepepa. Eller något...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0