Pappret...

Idag när skolan var slut var jag jätte noga med att packa ner min filosofi uppgift, så att jag inte skulle glömma den. Jag menar den ska in i morgon, och var ganska viktigt och jag hade inte ens påbörjat den, så jag ställde till och med alarm på mobilen så att jag inte skulle glömma att ta med den hem.

Packade ner mitt block som är fullt av papper och skyndade mig, handlade halstabbletter på Hemköp och tog sällskap med Elin.
Väl hemma chillade jag, åt min youghurt och drog fram väskan för att påbörja filiosofin.
JAHA MEN DÅ ÄR INTE PAPPRET DÄR. Jag tömmer blocket på papper och skraffs men pappret är inte där.
Faktum är: Pappret, det enda viktiga pappret är kvar i mitt skåp.
Vad gör man, kommer med en dålig ursäkt oj jag påbörjade uppgiften dagen innan och så glömde jag häftet hemma.

Nej det gör man inte...


Jag cyklade alltså tillbaka till skolan igen, döden var nära. In i skolan snabbt som fan, hem fort som fan. Och gjorde klart uppgiften på en halvtimme.
Älskar mig själv ibland...

Nu är det annat plugg som gäller <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0