Kameran är din

Det är inte varje dag som någon i min familj  kliver in på mitt dammig äckel rum, utan att kommentera det.
Det är inte heller speciellt vanligt att någon kliver in på mitt rum med en systemkamera och frågar om jag vill låna den ett tag.

Men tro mig det hände igår.
Kjell har kanske något i görningen, men han kom in på mitt rum med kameran.
"Jaa du får den här ett tag" 76 bilder, inget nytt batteri att ladda. Men va fan?
Inte heller den nyaste kameran på jorden. Men Va fan livet är rätt fint.

Nu ska jag snart börja sminka mig och fixa mig.
Hade gärna velat ha något smakråd idag, för jag vet inte vad jag ska ta på mig ikväll.
Nähä nähä.

"I'v got a feeling that tonight's gonna be a good night"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0