Det är bara en gång

Det är bara gisledagarna en gång om året.
Förra året var en katastrof och slutade med att jag och mina kompisar fick 2000 kr i böter.
Jag är alltså inte sådär jätte sugen på att åka dit, MEN när Hoffmaestro kommer till Gislaved och spelar såå blir man ju lite sugen.
Kul att jag då har 25 kr på mitt konto, och ska pejja 60 kr till bussen på måndag, och ännu mer kul att det kostar 180 spänn att se Hoffmaestro.
Älskar livet, kul att det är min sista skoldag i morgon. "Man har bara sin sista skoldag på gymnasiet en gång Fanny" sa min kära Jessica.
Kul att jag kommer sitta hemma på min sistaskoldagpågymnasietdagen och äta tacos med la familia, eller möjligtvis träffa Elin och Malle. Men vad vet man.

I morgon är det i alla fall sista dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0