Crazy dudee

Galet.
Jag tvättar nog min sista tvätt någonsin hos mamma nu ikväll.
Jag har min sista skolvecka någonsin i morgon, och därmed är det sista "söndags ångesten" inför skolan NÅGONSIN.
I morgon börjar sista veckan alltså... GALET! På riktigt jag kan inte fatta det.

Bortsett från det där konstiga har jag även upptäckt att jag är pank. Nu är det så att jag skulle vilja bränna 500 spänn till helgen, om det nu blir som jag hade tänkt och föreställt mig.
Men det känns ju inte så troligt, med tanke på att aaaaeeh ja pengar, och att själva föreställningen nu skulle uppfyllas. Men va fan. Hoppas och tro kan man ju alltid.

I morgon vet jag väll?

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0