Västerås vart fan tog du vägen?

Igår kollade jag ganska flitit efter olika program och så på studera.nu.
Fick för första gången en riktig obehaglig känsla i magen, vad fan gör jag om jag inte kommer in?
Och jag bör ju söka typ 20 olika program och kurser iaf... och va fan ska jag söka då?
Jag vet bara typ 5 program jag vill söka i hela sverige :S

Jo hej vad stabilt allt känns verkligen.

Men va-fan tog Västerås vägen då?
Det som jag alltid har lutat mig på "men aa jag hamnar nog i västerås, men det är lugnt VERKLIGEN"
Va fan den utbildningen hittar jag inte?

Får ångest, ska därför gymma lite idag med J.K.
Och därför MÅSTE jag kolla högskolebroshyrer och kanske skriva lite i min loggbok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0