Vad håller du på med?

Vad håller du på med?
Just den frågan ställer jag mig idag.
- Jag vet inte vad jag håller på med OKEJ?!

Sitter och flinar som ett mongo, för att...
Vilket inte borde ske
Är agro för att... vilket jag inte vill vara!!!

Sla nog hoppa i dushen nu, fixa lite och skriva lite svenska.
Hmm.

Det enda positiva är att min kära belgiska vän Bert är bög. Eller okej han är bisexuell men föredrar killar.
Kul för mig att jag äntligen har hittat min kära bögkompis, inte för att det spelar någon roll vilken läggning han har. Men han är så sjukt härlig den människan.


I morgon eller på onsdag ska jag skicka iväg ett visst sms...det gör ont i mig. Och jag kommer bli fett besviken och sårad. Men det är värt det. Jag ska sluta vara en pussy.
Den sista chansen nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0