Störda drömmar

Hej och hå.
Jag ska väll egentligen inte sitta här, men kom precis på en ful grej.
Grejen är den att jag väldigt ofta drömmer väldigt "starkt", dvs jag rör mig mycket i sömnen, och pratar ofta. Det har tillochmed hänt ett x antal gånger att jag vaknat av mig själv, så jag pratat eller utfört något stört när jag drömmer.
Därför har jag bestämt mig för att göra en ny kategori som då får heta "störda drömmar" , där det bara handlar om det mongo grejerna jag gör.



Okej, inatt då.

1.Drömde för det första att en person var inne på mitt rum, det var typ kurragömma eller liknande. Så jag bestämde mig för att gömma mig då...(det är under det utförande som jag vaknar till och inser vad jag håller på med)
Det jag gör är att jag drar täcket över huvudet och skrynklar ihop det som en boll, sen efter det trycker jag mig mot väggen, och fnissar till ihop om att X inte ska se mig. NORMALT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0