Sovmorgon

Sovmorgon!!
Fick sova till halv nio idag, riktigt riktigt underbart.
Morgonen har spenderats på att göra lite spaningar på information inför en redovisning som jag har på fredag.
Käkade rostade mackor idag, vet inte om jag kommer hinna äta i skolan riktigt så...

I eftermiddag ska jag i alla fall fika med Mälh, och sen ska jag jobba satan på mitt arbete.
Yes ungefär så ja...

Det bästa av allt, eller troligen lamaste av allt är det att jag bara har en lektion idag, den sista är tydligen inställd.
Så jag känner ba jaha...men roligt och värt att komma till skolan då.
Skitsamma allt blir vad man gör det till.
Får se hur det blir med lunchen, eftersom jag egentligen har lunch nu...

Kan bli inte intressant dag.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0