Seegdag

Jaha.
Finns väll inga direkta ord för gårdagen.
Hahah.
Vi åkte iaf till Mc donalds två gånger igår kväll...säger väll egentligen ganska mycket om den kvällen.
Trevligt på sitt lilla vis endå.

Denna dagen har överlag varit jävligt tråkig, okej eftermiddagen/förmiddagen var trevlig.
Fikade med J.K annisette och hennes syster.
Fönstershoppade, och såg nog världens snyggaste skor...HEEERGIIISSSEEEEEES vad jag vill ha dem.
600 kr. FAN DÅ.

Men när jag kom hem var allt jätte lamt, inget att plugga, inget att göra, kunde inte ta mig ut till Viggan ikväll, och så fanns det ingen som ville göra något.
Fint riktigt fint.
Inkludera mensvärk och en dålig Michael Jacksson biografi film idag med.
Säger väll ganska mycket om min frustration

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0