Mjölk

Det var en såndär grådaskig dag, då man var mer fokuserad på gruset som låg i snöhögarna än det faktumet att det inte var is på asfalten längre.

Jag tog mig ett glas mjölk, tittade ut genom fönstret på en bortglömd stad.
Staden som Gud glömde, om det nu finns någon Gud.
I staden där man lever på andras olycka istället för lycka, och där varje invånare har som uppgift att snacka skit och föra skvaller vidare. Yeah man.

I vilket fall så tittade jag ut genom fönstret, drack mitt glas och tänkte.
"Fan vad gott med mjölk. Det är nog det enda jag kommer sakna med den här staden"

Kommentarer
Postat av: mari

bäst för dig att du saknar mig med när du sitter på en tron och bajsar guld :D

2010-03-17 @ 20:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0