Lucy in the sky with homeeewooorks

Från cirka klockan tolv frams till nu har jag suttit och skrivit på ett magnifikt arbete om The Beatles.
Har äntligen lyckats att skriva "huvuddelen" om vilka de var, och skall avsluta med att skriva någon sida om deras påverkan på dagens samhälle, och sedan vad jag själv tycker. WOHO.

Detta innebär alltså att jag har suttit här nästan hela dagen, som värsta pundarn.
Jag menar varför ska man fixa i ordning sig när man kan leva livet i en ful orange, grön, randig morgonrock liksom?
Nää just precis.
Sen så käkar jag dessutom dextrosol som blev över från gårdagens match, i just det syftet med att "bli av med dem", och för att få lite överskotts energi.

Nu skall jag klä på mig i alla fall (mamma tvingade mig), och sen ska jag väll komma på något vettigt att skriva.
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0