Jag säger heeej heeej vilken underbar dag de e!

Idag är det en underbar dag, solen skiner, och himmlen är blå.
Kirrade historian idag, och har dessutom slutat skolan redan vid elva.
Så jag bestämde mig för att cykla hem.
Dock hade cyklen fått punka, men bäst som man är lämnade man in den på Svennes, (där jag förövrigt är stamkund) så jag kommer få tillbaka den redan i eftermiddag.

Just nu kokar jag pasta som jag ska sedan ska dränka i ketchup och äta.
Filmen kill bill 1 spelas i bakrunden, och jag ska snart njuta lite av "ledigheten".

Senare, ska jag fixa lite smått med PA en snabbis, och senare idag ska jag fika med Dajlish.
Gemytlig dag.

ÄLSKAR LIVET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0