10 veckor är kvar...

Hej hej.
Idag är väl endå en helt OK dag.
Hade två lektioner som fördrevs rätt väl, sen skulle jag Mican, Anna och Mari iväg på möte hos kommunen.
Allt verkar realtivt lovande, och när vi väl var tillbaka hade typ "halva" skoldagen gått och sen hade vi religion.

När jag nu kommit hem har jag bara segat, försökt komma igång lite på ett arbete jag har i filiosofin och stressen börjar lägga sig. Det är alltid jobbigast att skriva den första sidan, sen flyter allt på.

Anyhow, så går väll livet vidare på ett märkligt jävla vis och jag kan inte fatta att 13 årstid av mitt liv i skolan kommer vara slut om ca 10 veckor.
På riktigt mår jag lite dåligt av att höra det.
Visst högskolan är ett av mina största mål i livet men sen då?
Ofta man kommer höra av alla? Och ofta man inte kommer att lipa de två tre första veckorna på högskolan.
Shiiit pommes frites säger jag bara.

Det är sjukt nära nu. SINNES SJUKT nära.
Detta fick mig även en liten påminellse till att jag måste mejla min kusin omgående. Studentklänning osv...hmm ja.

10 FUCKING VECKOR!

Kommentarer
Postat av: iram

helt jävla fucking underbart!! du kommer gråta av glädje sen :D fejjan = connecting people haha

2010-03-10 @ 18:44:27
Postat av: Anonym

Lova då att du skaffa facebook sen då LOOOVA! <3

2010-03-10 @ 20:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0