Skisser för sommaren Är:

Idag regnar det tydligen, och jag som ville gå i shorts.
Fast vad hindrar mig från att gå runt i shorts inomhus egentligen? Nä just precis.
Jag insåg precis att jag inte borde lyssna på emotionell musik såhär års, det är inte menat att vara en tid för tråkigheter.

Nästa vecka börjar jag ju jobba, och det ska bli så otroligt skönt att sysselsätta sig med något under dagarna ett tag.

Men mest av allt hoppas jag att det blir Hultsfredsfestivalen eller Emmaboda i sommar. Det skulle ge mitt sista sommarlov ett sånt otroligt lyft! För i höst börjar jag ju plugga, hoppas jag på, VERKLIGEN!

I alla fall så kommer Nicko hit om någon timme så just därför ska jag lyssna på SJUKT BRA MUSIK, på högsta volym och med högsta basen. Bara för att njuta av sommarlovet, för jisses det kommer bli en fett bra sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0