Midsommar - sömnlös i Skåne

Kom nyss hem från skåne, och sitter nu på mitt rum och lyssnar på Jamie T.
Helgen har varit förjävla underbar alltså! Som tidigare nämnt åkte jag och JK till Kristin i Skåne.
Vi började dagen med att äta gudomlig midsommarmat, fast sill var för min del uteslutet och likaså var det för Felix. Men jag slapp iaf äta äckelsillen till skillnad från Felix då.
I vilket fall så dracks det riktigt champagne för första gången i mitt liv, det hoppades studsmatta och vi diskuterade både de ena seriösa samtalen till de mest lustliga.

På kvällen drog vi alla fall till en kompis till kristin och chillade. Eller a det kan man ju tolka hur man vill. Hursomhelst, saker skedde, saker skedde inte. Fult som fan var det iaf, och KUL bör verkligen poängteras.

Dagen efter, chillade vi och levde livet, och idag levde vi livet lite till och kostade även på oss att bada. Men nu under bättre omständigheter ;)

Nu så ska jag snart sova för jag är sjukt trött, och bör väll peppa inför jobbet i morgon.
Aja har i alla fall haft min bästa midsommar hitills i mitt liv. Tack som fan en riktigt underbar helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0