Hemma igen!

Nu är jag hemma gott folk! Eller jag har varit det sen typ klockan 8.
Det har på riktigt var en de bästa veckorna i mitt liv! Har solat, badat, flummat, dansat mig galen, skrattat, varit vaken till solen gått upp... AND I LOVE IT!
Okej att jag är mätt på det, för hur bra liv har man levt egentligen?
På köpet har jag dessutom blivit sjuk, hade feber i fredags eller frossa. (Frös i alla fall som ett helvete) Jag har alltså tappat rösten min och låter realtiv nerknarkad, men det är alltså för att jag är förkyld inget annat. EHEHE

Skulle ta dar att berätta allt kul som hänt och just därför gör inte jag det.
What happens on aiya stays on aiya. (Eller i alla fall inom rimmliga gränser)

OCH JUST DET!
Jag har fått jobb!
Och jag har fått min klänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0