@Halmstad

Just nu befinner jag mig i Halmstad, mer specifik än så känns onödigt. Är i alla fall mot landsbyggden i min moders nya hus, och det är verkligen jätte fint! Det är iofs fortfarande under renovering, men resultatet kommer bli bra I'll tell yaa!

Visst är jag en tönt som saknar att kunna lyssna på spotify, och att kunna sitta vid min egen dartor och fördriva tiden. Men det är så det är.
I morgon ska jag nog baka, troligen gå till stranden med hundarna och läsa någon lam bok. Men det funkar nog det med.

Lyckan var i alla fall total när jag fick lägga mig i "min" säng (dvs den sängen jag hade innan jag flyttade helt till pappa), och ta mig en powernap.
Dock var inte lyckan lika total när jag sov med min handväska som tillfällig kudde, och med ipodhörlurarna intrycka så hårt att smärtan var olidlig när jag vaknade.

Men va fan, man lever bara en gång.
Hörs i morgon kväll (troligen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0