Döden

Tjo!
Kom nyss hem från jobbet, vi fick sluta 1 och en halvtimme tidigare än vanligt bara för att det är midsommar i morgon. Vi körde alltså tills ett x-antal lastkajar med leveranser var kirrade. Skönt! Jag var dessutom sjukt pigg och pepp imorse, vilket tydligen inte var till min fördel. Allt gick emot mig, stressade som attan, fick asont i fötterna och fick ta till mycket hjälp från min handledare. Pinsamt.

Jaja, solen skiner och det är inte till min fördel då jag är för trött för att vistas i solen. Behöver dessutom tvätta en maskin tvätt idag, och packa inför i morgon. sååå. Plus att jag borde ta en eftermiddags sovstund typ. -.-
Alla dessa kraaaav!!

Jaja, nu ska jag duscha och sedan lägga mig i hängmattan med min ipod och sova en stund.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0