The house of the rising sun

Såg på ett "hemma"hos program", i förrgår när de var hemma hos min älskade Timo Räisänen.
Tycker då självklart att sådanna program kan vara extremt fåniga ibland, men a någorlunda intressant var det trotts allt. Hursomhelst så spelade Timo en sån jävla bra coverversion av låten "The house of the rising sun" av The Animals, att jag bara satt och gapade. Fick anöd, ville dö för det det var så jävla vackert och bra!
För att då anknyta med det jag vill ha sagt så.

1. Timo Räisänen är så jävla fantastiskt bra, och allting.
2. Min gitarr är stämnd, och försöker numera spela just den låten bara för att Timo öppnade min ögon för den fantastiska låten.
3. Det finns inget videoklipp på timos verison, men det finns en version av Bob Dylan som Timo inspererades av, som också är jävligt bra. Som jag nu ska visa.

fred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0