Sommarregn och ångest

Yo, sitter just nu i min ensamhet dricker en kopp kaffe och blickar ut mot fönstret. Vackert väder det är idag, kul med regn. (och jag som snart ska cykla i detta väder). Nä men ärligt talat så är det faktiskt gött med det tråkiga och intetesägande vädret, har faktiskt väntat på sommarregn ett bra tag nu. Då får man liksom ingen ångest över att man inte gör något vettigt alls, och då blir det heller inte så varmt på jobbet. Plus att det samtidigt är ganska härligt med tråkgit sommarregn (i viss utsträckning då förstås!)

Aja, jag sitter som sagt här och väntar på att tiden ska gå så jag kan åka till jobbet. Är ganska inställd på det. känns varken kanon eller kalkon men det funkar. GÖTT! Med andra ord:D

Det enda negativa jag kan säga om den här dagen är att jag är stressad och får ångest över ansökningen till bostäder till Västerås. Man måste nämligen ha sitt antagningsbesked från studera.nu för att garanterat få en studentbostad i Västerås. Men studera.nu är ju realtivt sega på att ge ut det, så det känns som tiden springer i från mig!! Vill bara kirra en bostad så jag kan pusta ut en stund.

Aja nu ska jag jag iväg till jobbet!

Todeelluu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0