Om jag kunde inse att jag drömde

Har väll ångest över något, det är andra gången på mindre än 3 veckor som jag drömmer om jobbet igen.
Kunde som vanligt inte förstå att jag drömde, så inatt letade jag febrillt efter tidningar att packa. Välte ner saker från min bokhylla, fick för mig att mitt täcke var en hög av tidningar. Detta resulterade till att jag fick panik, började vika mitt täcke omlott och rakt, och ropa "fan fan fan faaaan" stressigt.
Mitt i allt när jag sedan skulle lägga mig ned, insåg jag att täcket var borta, jaha "tidningshögen" var i själva varket täcket.
Kul tänkte jag och la tillbaka sakerna i bokhyllan, la mig ned, drog täcket över huvudet, och somnade om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0