Livet är påtagligt

Jag anar ugglor i mossen, eller iaf att oväder är på ingång. Huvudvärken är väldigt påtaglig från ingenstans, och det enda "övernaturliga" med mig är väll just det att jag får huvudvärk när åska osv är på gång. Så oväder. Du är välkommen. Gärna i morgon när jag jobbar tack!

Idag så fikade jag med Dajlish, och flummet var lika påtaligt som min huvudvärk är just nu. Dvs extrem. Vi kom på världens fulaste och lamaste sak att genomföra i en klädaffär, som vi starkt funderar på att utföra inom kort. How fun.
Annars så har jag sysslat med att fylla på med vuxenpoäng, diskuterat huruvida jag ska göra med min hyra, skrivit på avtal med hyresbolaget, och satt in viktiga papper i mobilen. Jag menar när jag tillochmed lägger till "kvartersvärden"s telefonnummer på mobilen, då vet man att det är seriösa grejer.

Nu ska jag dock iväg och posta mitt hyreskontraktavtal.
Upp i ottan i morgon med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0