Jaha..och?

Yo gott folk.
Är nyss hemkommen från Halmstad,var ju ledig idag så tog tillfället i akt att hälsa på mor min. Trevligt trevligt.
Det bjöds på shopping dagen till ära, vilket var både behövligt frigivande och behövligt. (As töntig mening, men ni som känner mig vet hur det ligger till. Det är jag som håller hårt i pengarna).
Var i alla fall länge sedan jag haft en riktigt shoppingdag, och det blev ett par Cheapmonday jeans (ååååh vad jag saknat mina älskade sprukna jeans), en stickad grön tröja, ett virkat linne/klänning, och en blazer.
Och vet ni vad, jag fyndade. PÅ REA! Gott folk jag hittar aldrig saker på rea, hittar bara äckliga mesiga fula saker, men ibland sååå... ;)

Nu ska jag ta ett stort glas vatten, filosofera över livet eller liknande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0