Eskapism i form av lättmjölk?

Har druckit sjukliga mängder lättmjölk, vilket borde släcka törsten. Men ständigt vill jag ha mer? Vad är det med mig, har druckit snart en liter mjölk ensam.

Aja, kvällen till ära träffad jag Viggovich och tog mig ett dopp i det blå. Härligt ack så härligt.
Dessutom har jag snackat med min kompis Rutéle från Litauen, och en barndomskompis som nu bor i Malmö. Sick. Jag vill faktiskt träffa dem båda. Men malmö är ju lite närmare än Alytus onekligen...

Men nu lider kvällen mot sitt slut, och jag ska hinna med mycket innan klockan elva. Ska nämligen till Halmstad efter jobbet i morgon såå, what to do, mer än att packa alltså.

Sehr gut. Hörs i morgon kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0