Det luktar seriöst här inne...

En gång på ett prov sa min risbulle, för att citera henne "det luktar seriöst här inne". Det uttrycket kan nog vara det bästa som den kvinnan någonsin sagt, eheheh. Hursomhelst kan man lugnt säga att doften av serious buisness har spridit sig som en odör runtomkring mig.
Idag har jag fixat lite vuxenpoäng, skaffat e-legitimation, ansökt om studielån och bidrag samt skaffat en seriös e-mailadress.

Mhmm nu är det på riktigt, det sista jag måste göra innan flytten osv är alltså bara att kontakta snubben som bor på rummet jag ska flytta till, och slutligen hyresvärden.
Damn det är sjukt!!!!



Kommentarer
Postat av: mari

det luktar seriöst överallt ju :s

2010-07-25 @ 23:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0