Det är så jävla varmt

Det är så jävla varmt.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen, för jag orkar inte steka i solen, och jag orkar faktiskt inte bada heller.
   Just nu är jag bara helt apatisk, och vill lägga mig i fosterställningen i skuggan och dricka vatten. Men jag känner att jag inte pallar det heller.
Jag har dessutom nackspärr, sov nämligen under bar himmel inatt på en solstol och därav har vi alltså nackspärren.

Nu skall jag tillaga snuskigt god pasta och dränka det i ketchup, bara för att tillfället finns. Sen jävla ska jag chilla biffen resten av dagen, och verkligen njuta av det faktummet av att min semestervecka har varit perfekt. För i morgon börjat jobbet igen, och då får vi hoppas att vädret blir lite svalare och regnigt... HEHEH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0