Dagens händelse

Idag har jag varit med risbullen herself hihihi, har saknat lilla iram, och jobbat då (såklart).
Under jobbet har jag lyckats med de omöjliga, dvs cutta sönder mina hörlurar till ipoden med en av "knivarna" jag använder när jag jobbar. Härligt, så köpte därför nya direkt idag efter jobbet. såatte problemet är löst.
   Övriga problem som även är lösta är mitt flyttproblem heheh. Har nu snackat med killen som bor i rummet jag ska flytta in, och vi har bestämt att jag får flytta in den 25 Augusti. GÖTT MOS! Dvs cirkus 4 veckor kvar. GALET!
Jag vet att det säkerligen är lamt att höra mitt tjat om allt fixande inför flytten, men ni måste förstå att mitt liv är ganka ohändelserikt just nu!

I morgon börjar jag klockan sex på morgon såatte...ja, det är det mest intressanta som egentligen händer, och därmed ska jag gå och lägga mig tidigt ikväll. Sova står även på schemat i morgon när jag är hemma igen. Så ja.

Adjö tillsvidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0