Action på jobbet

Alltså denna dagen.
Från början till slut har det varit så sjukt lajjt. xD
Redan igår kväll hamnade jag i säng jätte sent eftersom jag kom på klockan elva på kvällen "ah just det fan jag har ingen pasta till min köttfärssås som jag ska äta i morgon", så jag fick koka pasta till tjugo över elva.
Sen när jag väl la mig somnade jag aldrig ordentligt, utan jag vaknade från och till, tills klockan 2.

Sen på jobbet idag hamnade jag på en jätte stressig station så jag slet som ett djur och kännde verkligen stressen, och fick stoppa bandet cirka 3-4 gånger (vilket är pinsamt)
Sen blev det värre då jag och några andra sommarvikarier skulle lasta olika pallar med paket, då var det ju självfallet så att alla pallar skulle rasa och ha sig. Så jag sprang runt som ett litet mongo och stressade, hämtade paket, slängde och höll på. Det var riktigt action med andra ord.

Har förövrigt druckit tre koppar kaffe idag, och känner att koffeinet har varit påtagligt. Vet inte huruvida det var en fördel och nackdel i stressandet.
Hursomhelst så gick allt bra sen, och allt var chill sen. :) Så nu ska jag duscha, och leva livet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0