Två nya vuxenpoäng

Idag har jag kirrat två nya vuxenpoäng.
Självklart är det mamma som "tvingar" mig att skaffa dem.

Jag har fått lära mig att betala räkningar för första gången i mitt liv, och det var enklare än vad jag trodde.
Det är ju något jag måste kunna när jag flyr från staden.

Sen har även lärt mig att baka bröd.
Anledningen till dett var för att mamma påstår " När du bor som student kanske du inte alltid har råd att köpa bröd, så tänk då kan du göra eget, det är MYCKET MYCKET billigare."
Ja men eller hur oddsen känns ju troliga att:
1. Tiden finns?
2. Jag lär har ingredienser som sirap, filmjölk och rågmjöl hemma i skafferiet....eller hur?

Jaja det är la något jag kan ha med mig i livet i alla fall.
Nästa vecka MÅSTE jag prata med syon och boka in högskoleprovet.
FINT.

Nu ska jag kolla till brödet. CIAO


Kommentarer
Postat av: JK

hahahah ja, ofta man har rågmjöl xD

2010-01-31 @ 20:01:08
Postat av: fanny

hahaha jag menar det... OFTA

2010-01-31 @ 21:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0