To wash away the pain av skolarbete, eller?

Shit vad seg jag är.
Har haft en ganska chill dag i skolan, men kände direkt efter första lektionen att jag behövde en kaffe för att klara av dagen. Det gjorde susen!
Så idag har jag alltså gjort allt jag skulle, jag har pratat med en kompis med jobigheter, både sprungit och gymmat, tvättat lite kläder och skrivit på ett arbete.

Att påprå tvätta, så är det helt sjukt vad avkopplande det kan vara.
Det är faktiskt ganska underskattat, okej att det är äckligt och så att sortera den.
Men när man sen stoppar in allt i tvätten och kör en maskin, hinner man en massa som att plugga och spela The Kooks på gitarr t.ex.
Om man sen lyssnar på sjukt bra musik när man hänger upp tävtten och sjunger högt blir allt mycket roligare.
Plus att man ofta får en aha upplever och kommer på "Just det den outfiten har jag ju, den kan jag ha på onsdag".
Eller när man flinar åt faktummet att man lyckas tvätta 20 par trosor i en tvätt... (y)

Dags för mig att stretcha och sen sova.
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0