T(h)e dag

Goder eftermiddag...

Idag är en riktigt lam dag, och det kommer att bli en lam dag dessutom.
Ska skriva på en inlämmning, riktigt kul verkligen.
Plus att jag har ont i halsen, men bara sådär mini miiniii lite, så det är irreterande, så man känner att det nästan skulle vara mer okej att ha förjävla ont än mindre...om ni fattar.

Men det är bara att kämpa på, har redan druckigt två koppar te idag, och innerst inne hatar jag Te.
Om man inte bortser från när man är sjuk och jävlig.
Inte för att jag är speciellt "jävla sjukt" men när halsont håller dig tillbaka, då är det Te som gäller.

Nu ska jag försöka att ägna de närmaste två timmarna åt att skriva, logiska och töntiga resonemang.
Sedan ska jag nog gå runt här hemma som en lodis, dricka lite/kaffe omvartanat och verka vettig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0