PSSSSSYKBRYT!

OKEJ.
Idag är jag inte på humör.
Jag kännde det redan när jag körde in på skolgården i morse. Att idag kommer jag någon gång få ett riktigt psykbryt.

Ännu har inte psykbrytet kommit men ska jag var ärlig tror jag det kommer ikväll, och jag känner på mig att jag kommer börja lipa.
Ja det är jätte moget att börja lipa i varje jobbig situation, men när allt är förjävla jobbigt och man är hemma, är det OK!

Jobbigt värre är:
SNÖN
FOLK
MOBILEN FUNKAR IBLAND...
Stressen
Jobbiga stress drömmar
OCH MATEN ÄR SLUT!
Plus min förnedring


Jao, det är hur jag känner.
Nu ska jag snart ringa till Pappa, förmodligen tilllaga något ätbart, och plugga lite.
Lever för tillfället i badrock och äckelfrisyr, bara det ger en ingivning till psykbryt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0