Morgon stund har slemm i mun?

Morgon stund har slemm i mun..tydligen var fallet så idag.

Vaknade med värsta "rökrösten" ni vet sånn röst som gamla rökare får efter har rök 100000000000 ciggaretter.
Helt sinnes sjukt, och vad ska man göra åt saken, jo sova lite till. Det gäller att passa på när man har inställd lektion.

Sen hamnade man här då, och nu ska jag finslipa min inlämmning som ska in idag, samt fixa iordning mig och dricka Te.
Känner mig som en kärring nu med, med tanke på rökrösten, och te-drickandet.
Men what to do?`
Får be till gudarna att jag inte blir mer förkyld så jag kan träna idag...men det verkar lite vågat. Så får bli att kolla på istället :(

Nu ska jag sätta igång med allt jag ska göra, och sätta på asbra och HÖG musik. Det är så man lever livet när man är ensam hemma i alla fall.

CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0