Magsjuka...

Åh min helg har varit super, bortsett från EN grej som förstörde rätt mycket.
MAGSJUKA!<3

Lördag, klockan sju satte det igång, problem med magen (mer känns lite äckligt att säga).
Lite senare när jag ätit youghurt, satt jag på toa och spydde i en hink.
Underbart underbart.

Så jag är hemma nu, och gnäller mest över att livet suger.
Var hemma runt elva igår, och mamma håller ett avstånd på 3 meter ifrån mig hela tiden, för att hon inte vill bli smittad.
Dvs, attt jag blir helt isolerad i källarn, har en toa bredvid rummet att attackera när nöden kräver.
Har även tv på rummet att kolla på, samt dvd och vhs spelar.
Tro fan inte då att det är jobbigt att se tv.n eller att alla program idag suger röv.
Och att de enda bra filmerna jag kan kolla på är stört gamla disney filmer.
Jag vill ha socialt sälskap!
MEN NÄÄÄÄÄÄÄ DÅÅÅÅÅ kommer få ligga här i två dagar på rummet, och leva på att dricka vatten eller tea, och sedan äta mosad barn.

SUCKS TO BE ME.
FAKTISKT!


Kommentarer
Postat av: JK

älskar, mosad barn?

2010-01-30 @ 15:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0