Ingen är ful!

Okej.
Här sitter man då en söndagskväll jag hade otroliga planer för denna dagen...typ plugga lite.
Fundera lite över grejer, skriva klart grejjer, som CV och eeh engelska.

Har jag gjort något av det? NEJ
Klockan är snart tio och jag ska skriva klart engelskan...eller okej renskriva, lite bättre faktiskt.
Så.. ja

Jag ska la göra det, och halv kolla på filmen "alot like love".
Upptäckte att Ashton Cushter kan vara rätt snygg, i mer seriösa filmer.
Hatar i vanliga fall gulliga komedier (borsett från Notting Hill) men denna är ju helt okej.
I början hade dock Ashton en vidrig page frisyr a'la 90 talet.
Inte lika smickrande...så snygga människor kan se otroligt fula ut ibland, fast ändå snygga.
  
   Vänder man på det blir det ju så att alla är snygga på något sätt, bara det att man kan välja att "klä ner sig" eller "upp sig".
Det har jag faktiskt tänkt på, att även sånna som folk vanligtvis tycker är "fula" eller oattraktiva, alltid har något drag som gör dem attraktiva.
Det finns dock en grej som alltid gör folk otroligt oattraktiva, och det är dumhet såsom arrogans och egoism, och när de är elaka.

Så alla är alltså mer eller mindre attraktiva, det finns inga fula, ni som inte ser det kan ju äta skit!
Nu ska jag rens skriva!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0