Exenstensiell ångest<3

Jag är så sjukt stressad, har egentligen inte så mycket att lipa över.Men känslan över att veta att projektarbetet ska vara klar om 10 veckor, och att jag har två inlämmningar framöver, ett på torsdag och ett på månadag som jag knappt kommit igång med utgör ÅNGEST!


Jag ska tamigfan ta tag i mitt liv nu!

Kvällen har spenderats med Filiosofi pluggande, har ett stort prov i morgon.
Relativt intressant, men sjukt omfattande...så...

Men "pluggpeppande" åtefann jag nyss. Kom precis på vad mitt specialarbete ska bli i engelska, och att jag ska skriva satan på de där inlämmningarna jag har den kommande veckan.
OCH projektarbetet ska jävla i havet sättas igång ännu mer på onsdag.

Nu ska jag snart hoppa i duschen, och sedan läsa pytte lite filiosofi.
Men innan dess ska jag lyssna jätte högt på Marilyn Manson och söka på "aspekter" angående ett filiosofi arbete jag har inlämmning på torsdag.

Nu släppte ångesten lite... den exentisiellaångesten <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0