En typisk torsdag

För tillfället, skuttar jag runt i träningskläder, dricker kaffe, och väntar på att en kaka jag nyss bakat ska svalna.
Kakan verkar inte tycka om mig, för den blev perfekt runt kanterna men för kladdig i mitten, hatar när recept inte håller vad de lovar, med tidsbegränings osv.

Så vad händer annars...ingenting är helt handlingsförlamad.
Längtar sjukt mycket till träningen ska bara skaka av mitt jobbiga plugg från huvudet.
Efter det ska jag troligen, dushca, och stryka lite kläder. YAY

Ibland undrar jag faktiskt hur gammal jag är när jag läser i bloggen...
Ibland verkar jag vara 13 år gammal fjortis, ibland 24, och ibland 55.
Känns inte så stabilt men men, stryka bör man annars sitter kläderna förjävligt, och plugga bör man ju för att a...annars går det med helvete med mina högskole drömmar.

Nästa vecka ska jag nog boka tid för högskoleprovet, och prata med SYON.
FINT!

Och nu...checkning av kakan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0