Den överskattade mjukisbyxan

Fick en ganska fin kväll endå.
Håret lever sitt liv halvt, dvs lite självfall. Men jag gillar det.
Idag ska jag gå och köpa godis bara för att. Inte för att jag är så sugen, men mest för sakens skull.
Sen så ska jag sitta här hemma, skriva satan på en inlämmning, äta godis och slutligen städa lite.

Älskar dessutom att jag för en gång skull har på mig mjukisbyxor, hatar att gå omrking i det hemma. Tycker det känns lite whitetrash över mjukisbyxor generellt över det hela.
Inte för att jag hatar när andra har det, men jag själv känner mig väldigt äcklig.
Det känns så överskattat, och man (jag) ser ut som en lodis.
Men men, idag är alltså en mjukisbyxor dag, fast tänker verkligen inte visa mig utanför hemmet med dem.

Sanningen är den med att jag faktiskt inte orkar hämta mina leggins och sätta på mig dem...de ligger ju bara på andra sidan av huset...
Låt den meningen tala för sig själv,

Ja jag är lat och jag ogillar mjukis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0