2010 början på något nytt

Det har blivit ett nytt år, nämligen 2010 och ett helt år ska fyllas med nya relationer, sorgligheter, och härliga tider.
Men det som är viktigast detta året för mig, är det faktumet att jag tar Studenten.

Det är ungefär 4 månader kvar av allt seriöst skolplugg, sen är man "fri" att göra vad man vill.
Somliga ska, resa jorden runt, jobba, leva på A-kassa?, eller bara lattja omkring.
Jag har bestämt mig sen jag gick i 8:an jag ska börja plugga direkt.
Fly bortom denna håla och "se något annat", träffa nytt folk som inte vet allting om en, och som inte dömmer en utifrån vad de har hört om mig från andra.

Jag ska flytta.
Jag kommer att flytta minst 1 h härifrån, vart det sen blir vet jag inte.
Det enda jag vet är att jag vill plugga betendevetenskap, eller till socinom.

Här kommer jag sedan skriva om alla min förberedelse att lämna stan och börja plugga, och om jag fortsätter seriöst med att blogga, kommer jag även skriva för mina vänner.


Hissa eller Dissa!


Kommentarer
Postat av: JK

du kan flytta till Lammhult då ju :D

2010-01-31 @ 20:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0