what to do?

Älskar mig själv ibland.
När man fixar med PA och blir så stressad mentalt att man får överjävlig handsvett, och dör av värme.
Har på köpet fått en härlig knöl i nacken som är som en liten stenkula och smärtar.
FETTKNÖL sa skolsystern...mhm what to do?
Kan troligen bero på stressen.

Jag vill bara vakna upp vecka 12 typ och fixa klart PA och annat där i mellan, men men.
Försöker vara positiv och jag tror vi grejar det fint med PA :D

Nu ska njuta resten av kvällen, äta ett äpple byta om till träningen, kolla på Tv, träna, komma hem, duscha och slutligen göra lite svenska chiiiill.
Möjligen att jag ska kolla min mejl innan jag sover, men jag ska sluta hänga vid dartorn så jag kan fokusera på skolan mera.

Tragiskt men sant, och imorgon ska jag fixa högskoleprovetsanmällningen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0