Total meningslös dag

Nackspärr<3
Sitter här på mitt rum och segar och lyssnar på sentimental musik såsom Damien Rice, mycket vackert mina vänner, det borde ni alla höra, eller Joel alme...kung.

Ska snart dusha, fixa i ordning mig och börja plugga...förhoppningsvis.
Förhoppningsvis blire att äta semla idag och fetta mig, men time will tell. Jag lär ju inte precis lämna huset idag utan någon specifik anledning.

Men något jag är jätte sugen på är att dra till Erikshjälpen, ska dra dit med J.K i morgon hade jag tänkt, är riktigt sugen på att  fynda ngt snyggt. Såsom en ful tröja, klänning kjol, eller ett halsband. Jag tror jag kommer köpa ngt bara för att jag är shopping sugen.

Människan som inspererat mig till detta är världens sötaste människa jag "såg" igår på lookbook.
Han är från Belgien heter Bert och är 17 år, jag är seriös.
Riktigt trevlig snubbe dessutom, kulturknutte såklart vad annars.

Så dagens planer är, dusha, sega, plugga, löka, plugga, äta?, sega lite till, träna, äta, dusha, plugga, sova.
Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0