The day

1. trött
2. utråkad
3. medveten om hur dagen ska spenderas idag(dvs Plugg)

Idag/igår mitt i natten, fick man ju då samtal från Jessica (oväntat verkligen...xD)
Trevligt, men dock lite fult när man får frågan 25 ggr "VAD GÖR DU DÅ????"
"eeeeh jag syr en mössa just nu..."


Aja, idag blir det plugg osv.
Sen ska jag även laga mat ikväll tydligen...mamma tvingade mig (såklart)
Kan nog bli ganska fint.

För tillfället är familjen iväg och mongovovvarna är hemma, självklart möts man av synen att Nitro står på köksbordet ännu en gång.
ÄLSKAR DET!

Keep going miserabelt!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Störde vi dig? ;)

2010-02-28 @ 17:08:15
URL: http://kyubari.blogspot.com/
Postat av: JK

Hahahha, fan vad fint när vi ringde dig :D



älskar även synen av nitro på bordet ;)

2010-02-28 @ 18:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0