Strukturen

5 o'clock.
Kaffe med mjölk och vaniljglass - onyttigt med ack så behövligt idag
Dagen har varit helt okej idag, skrev så mycket jag hann hela lektionen på historian, och sen var det gudomligt god kebab i skolan idag. SUPERB!

Väl hemma idag har jag slöat, ätit 5 äpplen...yes man...
Slutade även tidigare idag så passade på att sova en timme, vilket jag verkligen behövde.
Har även hunnit att kolla igenom lite inför provet i morgon, och allt känns relativt stabilt.
Ska ägna max en timme åt finslipning.
Efter det blir det lite halvt psykologi pluggning, och sen JÄVLA blir det PA för hela slanten.
Ska skriva tills träning sen, som är för övrigt är inställd..pga att hallen är stängd eftersom det är risk för snöras.
Istället ska vi ha lite teori tydligen...känns också helt okej.

Så trotts att mitt liv känns ganska tragiskt just nu älskar jag denna dagen, tack vare strukturen och planeringen.
Lyckas jag idag/i morgon kanske det kan bli Skåne...men time will tell.

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0