Sömnen

Nyvaken och fresh.
Somnade runt halv tre och sov till ungefär kvart över fyra.
Riktigt jävla gött, men hatar den känslan att vakna till och vara blöt men endå torr i munnen.
plus att känna värmen och hårets flötighet (måste tvätta det ikväll)

På senaste tiden har jag inte sovit riktigt OK så att säga.
Jag sover i konstiga ställningar så mina armar somnar hela tiden.
Vilket innebär att man vaknar av att armen har domnat bort, och då får man helt enkelt skaka liv i den i ett x antal minuter.
Sen så vaknar jag av mig själv av att jag pratar i sömnen, det är sant.
Trotts att jag drömmer och vaknar till fullföljer jag mening jag säger till ngn, vaknar till, förstår att jag pratar i sömnen, väljer att skita i det, och sen somnar jag om.
INTE OKEJ.

Jag behöver psykisk hjälp typ...
Dags för mig att åka till mor och äta yoghurt och fixa högskoleprovet, ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0