SNööÖ

Mhhmm I put my new shoes on, and suddenly everything is right!

Ungefär så bra vill jag att livet ska vara varje dag, kan inte mer än älska den låten av Paul Nutini :)

Just nu, sitter jag här och skriver lite på en krönika, halvt som halvt. Känner på mig att den kommer bli realtiv sentimental, och många kommer nog tolka den fel sen. Men who cares INTE JAG IAF!
Planer för idag är att ge mig ner på stan, oavsett om jag vill eller inte..aja.
Ska även passa på att kolla nya skor för jag känner att mina nuvarande klackar börja bli liiite slitna.
Sen kan man även checka lite partykläder med, visst borde jag spara pengar men äh jag måste fan fixa till mig lite.
Inte hittade jag ngt på erikshjälpen heller så atte...

Nyligen hörde jag lustiga ljud från taket, och insåg då att AHA fader håller på och skottar bort från taket (vi har platt tak nämligen).
Sen kollade jag ut genom fönstret och såg till min fasa att min granne 80år och halvblind, gjorde samma sak fast på sitt garage.
Jag är lite halvt rädd att han skulle trilla ner från taket och aah...ni fattar.

Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0