Pubertala macho killar och ångest

Kvällen.
På 5 sekunder blev jag spontant sugen på findus fiskgratäng med potatismos...ganska sjukt.

Sitter och lyssnar på sentimental musik, och kollar källor till ett PM jag ska lämna in i morgon. På engelska.
Fint.

Alltså jag orkar inte med mig själv längre heller, är inne i dimman med skolarbete och typ drunknar mentalt.
Det enda som hjälper är att träna. Stack iväg till gymmet idag den lediga tid jag hade över och sprang i cirka 20 minuter.
nivå 11 ska det va, 11,2 tillochmed. 11,2 km i timmen.
Sprang och lyssnade på stekar musik, svetten rann och jag såg otroligt skabbig ut.
Sen var det bara att sticka iväg direkt, och lämna alla pubertala killar som tror att de blir attraktivare och macho bara för att det blir biffiga. (NEJ DET BLIR NI INTE)
Ush...ja det är något bra i alla fall på gymmet. Den mentala tystnaden. Ingen pratar i onödigt, blickar möter blickar. Och så finns det endel att kolla på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0