"Ny" tröja eller?

Apatiskt.
Det ska jag inte vara.
Trotts att jag kan verka vara det ibland, när jag går runt där i min stora stickade kofta inköpt på secondhand av mina vänner. (mina älskade störda vänner<3)
Folk har inget att säga om tröjan men jag gillar den.
Frågan är dock vad man ska tänka när ens lärare kommer fram till en under lektionen.

Läraren: Är din tröja ny?
Jag: ehe nää eller alltså vaddå?
Läraren: Jaha...jo jag har en likadan som jag köpte för länge sen, och den är likadan. Bara i andra färger.
Jag: Ehehe aha...Alltså jo, eller den är "ny" mina vänner köpte den till mig på secondhand.
Läraren: Ehehe okej....

Tystnaden följde, mina kompisar skrattade till lite, jo jag med.
Tänk om jag hade varit värsta mesen som skämdes över att ha köpt på secondhand, nu gör jag iofs inte det.
Men snacka om att det hade kunnat bli pinsamt.




Kommentarer
Postat av: Kristin

Den är fin <3

visa då att du inte är en mes och börja använda mössan du fick :o

förfan... ;)

2010-02-03 @ 18:57:35
Postat av: Fanny

Hahah du tror det va.

:)

Älskar den<3

2010-02-03 @ 21:36:23
URL: http://papperskrafs.blogg.se/
Postat av: Mari den allsmäktige

FANNY du får fem toasters för att du ha blogg :D <33333

2010-02-04 @ 22:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0