negativ

Förbannad.
Huvudvärk osv.
Mysigt med andra ord, pessimist kallar dem mig.
"Ahh jag har saknat dig och dina negativa kommentarer"

Mmm eller hur känns ju som att folk gillar mig.

THE BITCH tydligen....


Orkar inte med min feghet, när jag smsar folk och frågar om viktiga saker istället för att slå dem en pling liksom.
Säger väll ganska mycket om mig.
Mehn äh det får va.
Har jag inte fått ngt svar på tisdag får jag väl gå emot min feghet och slå en pling.

   Igår var det trevlig, fick massage av mina vänner tvingade dem för att mina muskelknutor tog död på mig.
Sedan fick jag obehagliga uppenbarelse på kvällen, och insåg även att många killar inte har alla hästar i stallet.
I vilket fall som helst kom jag hem runt tre igår, åt ett torrt knäckebröd utan smör, krängde ett äpple och kastade mitt Visa kort åt helvete på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0